neděle 11. května 2014

No jo, dneska je svátek matek!

Nezapomněli jste? Já málem ano. "Mami, můžu ti popřát?" přišla za mnou dnes odpoledne dcera. Jednu ruku mi podávala a druhou schovávala s něčím za zády. Tušila jsem, že tam má snad nějakou docela velikou kytici...? Udiveně jsem na ni pohlédla, vstala od stolu a řekla: "Já přece nic neslavím!" Ale ona se usmívala, třásla mi rukou a povídala: "Všechno nejlepší ke dni matek!" "No jo, dneska je svátek matek! Vždyť já bych na to úplně zapomněla!" K svátku, původem z Ameriky (nemylme se, že jde o nějakou českou tradici - u nás ho pomohla zakořenit paní Masaryková, komunisté se ho zase naopak snažili vykořenit), jsem tedy dostala krásnou kvetoucí jabloňovou větev. Děkuji. JO

Všechno nejlepší ke dni matek!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co Vy na to?