čtvrtek 29. května 2014

Díky za jablonecký Bahnhof

Jablonecké nádraží je, srovnáme-li ho s ostatními blízkými i vzdálenějšími nádražími, výstavní. Snad jsme si to ani neuvědomili, a spíše ho kritizovali. Obzvláště po tom, co zde vzniklo i takové malinkaté autobusové nádražíčko. Ono se nám nelíbilo, že je moc fádní, nevkusné, že by to tam chtělo spíše nějaké náměstíčko s tím vybudovat, pěkně vydláždit, lépe okolí upravit atd. atd. Jenže jak se říká, díky aspoň za tyhle dary. Vždyť, lide jablonecký, pohleď na Liberec. No není to jejich nádraží tak trochu ekelhaft? "Je, a ne trochu," slyším jednu cestující. A to je to nádraží krajské, neřku-li mezinárodní! Jé a co nádraží třeba v Hrádku, nebo mnohá ta zavřená opuštěná nádraží, co hyzdí tratě! To to naše, pche, pěkně opravené, upravené, funkční, čisté ... a teď by se chtělo napsat ještě voňavé, ale to ne. Když jsem otevřela dveře do průchozí haly, tak jsem ucítila pronikavý nožní zápach. Nikdo zde sice nebyl, kromě mě, ale moje nohy to opravdu nebyly! To byl však jen takový jediný nedostateček. Jinak jsem byla téměř nadšená ze vzhledu jabloneckého nádraží a jsem tomu velice ráda a na to patřičně hrdá, že ho zde takové máme a že je radost sem vlakem přicestovat. Díky všem, jichž je to zásluha.  JO

Jablonecký Bahnhof, jo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co Vy na to?