pátek 14. února 2014

Kde všude je už Babišovo

Tak kde všude už máme Babišovo? Mladá Fronta Dnes, 5+2, Lidové noviny, nově koupila společnost Agrofert, kterou vlastní ministr financí Andrej Babiš, také Rádio Impuls. A z něj proto mimochodem odchází známý moderátor Václav Moravec, který vede v České televizi také politické debaty. No jakby neodešel. Cožpak by se pak mohl ve svém pořadu Otázky Václava Moravce tázat nezávisle ministra financí, když by to byl jinak vlastně jeho šéf?  Přece se říká, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. On sice pan Babiš říkal, že z Agrofertu  odchází, že si dal výpověď a tak dále, ale na postu generálního ředitele zůstal. „No já jsem ho to slyšela říkat v rádiu na vlastní uši, jak říkal, že Agrofert opouští,“ povídala paní Ludmila z Jablonecka. Ovšem tisk píše, tedy ten tisk, který ještě zůstává nezávislý (snad), že pan Babiš je jediným akcionářem Agrofertu. „Víte, já tomu tedy nerozumím, ale to tedy vlastně neodešel, ne?“ ptá se paní Ludmila. „Víte, mně to přijde hnusné. Já si už Rádio Impuls nenaladím a ty noviny, co má Babiš, si už nekoupím. A nepřečtu si ani 5+2, i když se mi vnutí do schránky!“ horlí paní Ludmila. Chce číst a poslouchat objektivní zprávy, ne účelové.  „Já už tam prostě vidím ovlivňování. Tak třeba lustrační zákon. Já jsem ráda, že se o něj KDU zasadila. Vždyť kdo mohl spolupracovat s StB? Jen lidé bez charakteru! A teď jsem se v Mladé frontě dočetla, že prý je ten zákon zbytečný a že by už dávno neměl platit. No já se nedivím, že to píše Mladá fronta Dnes, když její šéf, pan Babiš, pořád nemá negativní osvědčení. Je přece jasné, že by se mu to hodilo, kdyby lustrační zákon neplatil, ne?“ hněvá se paní Ludmila.
No a víte, co zaslechl pan Brož u paní redaktorky? A to byla redaktorka nezávislá! (Ale to teď už není. Tedy tou redaktorkou už není. Nezávislou snad ano…) Takže pan Brož u ní jednou zaslechl, že největším nebezpečím pro společnost jsou vzdělaní lidé bez charakteru. Viz zde: http://zaslechnuto.blogspot.cz/ 

(jo)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co Vy na to?