sobota 28. září 2013

Pojďte si nezapálit

Vzniká nový blog, kde bude postupně vycházet kniha Milana Brože s názvem Pojďte si nezapálit. Odkaz je vpravo v liště "Další".

Na ukázku předkládáme čtenáři úryvek z první kapitoly:

“Kam jdeš?” se ozvalo tak jako každé úterý před devatenáctou hodinou, když
beru za kliku a otevírám dveře k odchodu. Tak jako každé úterý, již více než dvacet
let. V pravé ruce již přichystánu cigaretu se sirkami, že si hned na chodbě zapálím.
Ještě než zavřu dveře, zaslechnu z kuchyně:
“No to jsem zvědavá, kdy zase přijdeš!”
Dveře cvaknou a já si s hlubokým uspokojením zapaluju “Tu” cigaretu. K autobusu, jenž mě sveze až k sokolovně, to mám kousek. Mohu, či spíše musím, jít velmi
zvolna, aby mi to na tu cigaretu dobře vyšlo...

Knihu ilustroval malíř Jizerských hor Václav Kocum.


Více na http://pojdtesinezapalit.blogspot.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co Vy na to?