čtvrtek 3. října 2013

0,3 %


Uf, to jsem si oddychl. Spletli se, panáčkové … já to říkal, že není tak špatně, … a konečně na to přišli i Oni. Žádnej propad hospodářství o 1,2 procenta,  kdepák, ale jenom o 0,9 procent. Já vím, já vím, někdo opáčí: „Ale v celospolečenském měřítku…!“, a tak dál a podobně. „Na ja“, má recht, ale společnost tvoříme my všichni, tedy i vy, i já. A to tedy znamená, že se o celé tři desetinky procenta bude moci každý z nás více rozšoupnout. U desetitisícového platu to reprezentuje pěkných 30 Korun českých, to máme … to máme … u čtyřčlenné rodiny na jednoho … no, však si to vydělíte. Jo, u stotisícového platu, a nedivte se, že to počítám, také takové mzdy jsou, to už je holt něco jiného ... to činí rovné tři stovky. A to už je panečku, pěkné. Jen si myslím, že ten „statisícový“ to „ehm“ jaksi nemá zapotřebí, ale to pak zase, „Kde by byla rovnost“, že?

Ještě jedno mě napadá, nebo spíše přepadá, taková myšlénka mě stále více nedá spát, no posuďte. Zpráva to je jistě pěkná, optimistická. … a jak pravil ten „námitkář“: „ … v celospolečenském měřítku…“  to už něco je.  A tady je ten zakopaný pes – myslíte si ještě stále, že alespoň někomu z „těch tam“ … však víte . tam nahoře … né né, jmenovat nebudu … jasně, myslím z těch „vyvolených“, ještě záleží na nějakém „Celospolečenském měřítku“, anebo že ta celá pěkná 0,3 procenta – a jak víme v tom celospolečenském to je opravdu hodně – přetečou zase jen do těch kapes „necelospolečenských“?

Tak hezký den.


mw

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co Vy na to?