středa 23. října 2013

Reakce na publikování nesmyslu o výsevu vlastních semínek

„… nebo … že by … trvalky!“


Prosím vás, nechte toho, já už těch nesmyslů mám opravdu plné zuby … kam na ty – s prominutím – hovadiny pořád choděj? Kdo to vymýšlí, kdo je na ta místa instaluje, že vůbec jsou slyšet? … co to je za lidi? … odkud přišli a z čeho a za co jsou placení? … je tady vůbec ještě někdo normální? … nemůžete mi někdo odpovědět? … nebo snad nenormální jsem …? … ale né … to né, ta šílená doba by však dokázala z člověka, … ale, ale, co to je za úvahu? … kam jsem se to posunul? … to nééé … nebo snad, že by? … nechte toho, neútočte na mě, já nic nevysévám, víte, já na to vyzrál … víte!!! … na mě si s těma semínkama nepřijdou, ... i kdyby, … no však víte, … víte, já totiž mám trvalky!!! Milan Brož

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co Vy na to?